Latest Movie :
Loading...
Home » » बाहिरियो शनशनीपुर्ण भिडियो !! बादलले बचाएका थिए बाबुरामलाई जिउँदै पुरिनबाट !!

बाहिरियो शनशनीपुर्ण भिडियो !! बादलले बचाएका थिए बाबुरामलाई जिउँदै पुरिनबाट !!

Rate it :
Advertisement
Loading...
काठमाडौं– त्यसपछिको लाबाङ बैठकमा प्रचण्डले भनेका थिए– ‘बाबुराम त बाठो छ, यो कुरा थाहा पाएर कतै स्वाठ्ठै नेपाल छाडेर गएत अर्को सङ्कटमा पर्छु म, त्यसैले बाबुरामलाई यस्तो षड्यन्त्र गर्दैछन् है भन्ने भ्रम नपरोस् भनेर सीता, पासाङ र म बाबुराम कहाँ गयौ “, त्यो मैले गल्ती गरें’ प्रचण्डले त्यति बेलाभनेको कुरा मणि थापा स्मरण गर्छन्–‘साथीहरुले त्यस्तो सोचे । त्यसलाई मैले गलत हो भन्न सकिनँ, म पनि कन्भिन्स–कन्भिन्सजस्तो हुनखोजें ।’
Advertisement
Loading...
Share this article :

Post a Comment

 
Powered by Blogger.
TOP
Copyright © 2014. USA NEPAL - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose